Call Center

Dla naszych Partnerów biznesowych udostępniamy nowoczesną infrastrukturę Call Center. Posiadamy ponad 40 stanowisk CC oraz skalowane rozwiązania umożliwiające szybką rozbudowę.

Konsultanci RAF stanowią wykwalifikowany zespół stale podnoszący poziom obsługi poprzez monitoring i prowadzone niezależnie badania satysfakcji Klientów.

Działając w modelu White Label każdemu Partnerowi biznesowemu dedykujemy odrębny numer telefonu, pod którym konsultanci Call Center przyjmują i obsługują zgłoszenia Assistance oraz szkodowe. Infolinia /CC/ obsługująca portfel Klientów zintegrowana jest z platformą RAF Auto, dzięki czemu proces zarządzania szkodą i naprawą jest scentralizownay i na bieżąco monitorowany, dodatkowo ułatwia komunikację pomiędzy podmiotami biorącymi udział w procesie obsługi szkody.

Call Center zapewnia:

  • całodobową obsługę assistance
  • automatyczną obsługę głosową (IVR)
  • infolinię szkodową
  • opcję jednoczesnego zgłoszenia szkody do ubezpieczyciela
  • nagrywanie wszystkich połączeń telefonicznych
  • integrację z platformą RAF Auto
  • dostęp do wielu kanałów komunikacji z klientem (SMS, mail, telefon, faks)
  • kontrolę jakości według ustalonych standardów obsługi Klienta.

Gwarantujemy  wysoki poziom  wskaźników SLA (Service Level Agreement) wg :

  • Service level
  • Service factor