KORZYŚCI - RAF
Floty samochodowe należące, bądź obsługiwane przez współpracujących z RAF Partnerów biznesowych objęte są programem centralnego zarządzania w zakresie:
- Car assistance
- Przyjmowania zgłoszeń szkód od poszkodowanych użytkowników
- Wsparcia w procesie likwidacji szkód
- Organizowania i wykonywania napraw powypadkowych
Wszystkie działania podejmowane prze RAF m.in. obsługa Call Center, dostęp do platformy internetowej odbywa się pod marką współpracującego z nami Partnera biznesowego.
Istnieje możliwość dostosowania procesów i procedur biznesowych do wymagań konkretnego Klienta.
1. Korzyści dla Partnerów biznesowych
a) Korzyści dla brokerów ubezpieczeniowych:
- Assistance 24/7
- Call Center 24/7
- Zapewnienie poszkodowanym pojazdu zastępczego na czas naprawy
- Możliwość świadczenia usług „Door to Door”
- Pełna kontrola nad przebiegiem likwidacji szkód i napraw pojazdów
- Raporty szkodowości Klientów, raporty napraw wykonywanych w serwisach z sieci naprawczej RAF ASO
- Nagrywanie i archiwizacja wszystkich rozmów przeprowadzonych na Call Center
- Dostęp do platformy online RAFAUTO pod logiem Brokera
- Badanie satysfakcji poszkodowanych z jakości świadczonych usług
- Wyróżnienie na tle konkurencji pod względem kompleksowości świadczonego serwisu
b) Korzyści dla firm leasingowych:
|
c) Korzyści dla Fleet Managera:
|
2. Korzyści dla poszkodowanego użytkownika pojazduPoza korzyściami płynącymi dla Partnerów biznesowych bezpośrednim beneficjentem są poszkodowani, którym świadczone rozwiązania zapewniają:
|
3. Korzyści dla ubezpieczyciela
Poza korzyściami płynącymi ze współpracy z RAF, zarówno dla Partnerów biznesowych jak również poszkodowanych, pośrednim beneficjentem są ubezpieczyciele:
- Obniżenie kosztów likwidacji szkód
- Przewidywalne i stabilniejsze koszty napraw z OC sprawcy i Casco flotowego
- Wzrost satysfakcji ubezpieczonych z likwidacji
- Ograniczenie kosztów związanych z utrzymaniem i obsługą infolinii szkodowej