KORZYŚCI - RAF

Floty samochodowe należące, bądź obsługiwane przez współpracujących z RAF Partnerów biznesowych objęte są programem centralnego zarządzania w zakresie:

  • Car assistance
  • Przyjmowania zgłoszeń szkód od poszkodowanych użytkowników
  • Wsparcia w procesie likwidacji szkód
  • Organizowania i wykonywania napraw powypadkowych

Wszystkie działania podejmowane prze RAF m.in. obsługa Call Center, dostęp do platformy internetowej odbywa się pod marką współpracującego z nami Partnera biznesowego.

Istnieje możliwość dostosowania procesów i procedur biznesowych do wymagań konkretnego Klienta.


1. Korzyści dla Partnerów biznesowych

a) Korzyści dla brokerów ubezpieczeniowych:

  • Assistance 24/7
  • Call Center 24/7
  • Zapewnienie poszkodowanym pojazdu zastępczego na czas naprawy
  • Możliwość świadczenia usług „Door to Door”
  • Pełna kontrola nad przebiegiem likwidacji szkód i napraw pojazdów
  • Raporty szkodowości Klientów, raporty napraw wykonywanych w serwisach z sieci naprawczej RAF ASO
  • Nagrywanie i archiwizacja wszystkich rozmów przeprowadzonych na Call Center
  • Dostęp do platformy online RAFAUTO pod logiem Brokera
  • Badanie satysfakcji poszkodowanych z jakości świadczonych usług
  • Wyróżnienie na tle konkurencji pod względem kompleksowości świadczonego serwisu

b) Korzyści dla firm leasingowych:

  • Assistance 24/7
  • Call Center 24/7
  • Zapewnienie poszkodowanym pojazdu zastępczego na czas naprawy
  • Możliwość świadczenia usług „Door to Door”
  • Pełna wiedza i kontrola nad przebiegiem likwidacji szkód i napraw pojazdów
  • Dostęp do platformy online RAFAUTO, Badanie satysfakcji poszkodowanych z jakości świadczonych usług
  • Jeden telefon do nas jako operatora (na CC) z jednoczesnym zgłoszeniem szkody do leasingodawcy, Zakładu Ubezpieczeń i warsztatu naprawczego
  • Nagrywanie i archiwizacja wszystkich rozmów przeprowadzonych na Call Center
  • Raporty szkodowości Klientów
  • Monitoring szkodowości i jej struktury

c) Korzyści dla Fleet Managera:

  • Assistance 24/7
  • Call Center 24/7
  • Zapewnienie poszkodowanym pojazdów zastępczych na czas naprawy
  • Możliwość świadczenia usług „Door to Door”
  • Pełen monitoring zgłoszonych szkód oraz trwających napraw
  • Łatwiejsza kontrola i zarządzanie kosztami napraw pojazdów
  • Dostęp do platformy online RAFAUTO
  • Raporty napraw wykonywanych w serwisach z sieci naprawczej RAF ASO

2. Korzyści dla poszkodowanego użytkownika pojazdu

Poza korzyściami płynącymi dla Partnerów biznesowych bezpośrednim beneficjentem są poszkodowani, którym świadczone rozwiązania zapewniają:

  • Assistance 24/7
  • Call Center 24/7
  • Pojazd zastępczy na czas naprawy
  • Możliwość świadczenia usługi „Door to Door”
  • Wybór serwisu naprawczego z sieci ASO w dogodnej lokalizacji
  • Naprawa na oryginalnych częściach, 2-letnia gwarancja na naprawę
  • Dostęp do informacji na temat likwidacji szkody i naprawy pojazdu
  • Wsparcie w procesie naprawy i likwidacji szkody

3. Korzyści dla ubezpieczyciela

Poza korzyściami płynącymi ze współpracy z RAF, zarówno dla Partnerów biznesowych jak również poszkodowanych, pośrednim beneficjentem są ubezpieczyciele:

  • Obniżenie kosztów likwidacji szkód
  • Przewidywalne i stabilniejsze koszty napraw z OC sprawcy i Casco flotowego
  • Wzrost satysfakcji ubezpieczonych z likwidacji
  • Ograniczenie kosztów związanych z utrzymaniem i obsługą infolinii szkodowej